Tuesday, 15 January 2013

Cerita kau bermula dari mane ?? opsss ! Cerita aku bermula di sini :)

Asslammualaikum .....

first of all , now i'm very heppy t0day !
hah ! nak tawu sbb apee ??
jap3 !
ehhhhh , kejap laa ...





















hah ! kanl lg tak siape budak niy ..
dlu i pnah wat entry psal dy n pagi niy psal dy jugak laa
suke pulok !!
tadi kami pergi candLe light dinner 
hahahha ! romantik kn ..
huisshh , tade la ..gurau je
haa ! pdan muke ,, sape soh caye 
dy ni budak fot0 ...
sape rase dy cantek bley jadi model dy ni
budak ni laju je kalo nmpak awex cun 
pantang ade awex lalu , dah mule suare anak tikus dy keluar :)

hah ! ni lagi sorang 


who she ?? hahahha
si endek ! si endek !
kawan kiter  jugak niy 
hah ! dy mmg salu kne bhan kt rumah 
sbb dy kecik kn 
hahahhah ....
siape kate mate korang cantek !
belom tegok mate kwan kiter lg , lg cntek taw !
mmg tergode sume yg tgok
kalo tergode xpe , jgan pengsan dah er :)

de0rg niy kn dah mcm family kiter kt merlimau ni
adeq si ayah yang sangat membebel
ebeb si ibu yang malas pergi kelas
pika sangat pendiam di rumah, kt kolej tataw pulok kn
ye kau pa , si ifa yang salu balik lmbt then si ayah membebel , abes satu rumah kne marah !!
ira ?? hah , kalo nk ajak dy mkan kne bg taw 1 jam awal 
knape ??
nak tauw dia bersiap mcm mne 
haaaa , mcm neelofa nk g shooting
bsiap dah mcm nk mkn kt hotel , pdahal kdai plagi je p0n 
si endek ?? mmg pendek la kn :)
tpy she is my sis 
peace yaww !

BTW , aku sayang korang , 
siapee ??
wondergurL Taman Sejati laa

No comments:

Post a Comment